Onze Lieve Vrouw Ten Hemelopneming

Postadres

Secretariaat Locatie Beltrum
Achterom 2
7156 ME Beltrum

Ibannummer Rabobank: NL13 RABO.0105.5020.65

Openingstijden Het secretariaat is één keer in de vier weken open op de maandagavond, in de week dat de Echo uitkomt: van 19.00 uur tot 20.00 uur.
Telefoon 0544 - 48 21 11
E-mailadres Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
Website www.paulus-ludger.nl

Bij het locatiesecretariaat kunt u terecht voor informatie: Het is laagdrempelig, het is er voor elke parochiaan en ieder persoon met een vraag.
Bij het locatiesecretariaat U kunt er terecht voor:

  • opgeven van intenties (€ 7.50 incl. jaargedachtenis)
  • Vanaf januari 2020 is het secretariaat één keer in de vier weken open op de maandagavond, in de week dat de Echo uitkomt: van 19.00 uur tot 20.00 uur.

  • U mag de misintenties met het tarief (€ 7.50) ook in de witte brievenbus deponeren. Of u deponeert de misintenties in de witte brievenbus en maakt het tarief over via uw bank.

  • inschrijven als parochiaan

  • doorgeven van een adreswijziging
  • aanvragen van een doopbewijs
  • aanvragen van ziekenbezoek
  • thuis de H. Communie ontvangen
  • aanmelden voor activiteiten
  • kerkradio
  • ledenadministratie

Heeft u een vraag waarop het locatiesecretariaat niet onmiddellijk een antwoord heeft, dan spelen zij die vraag door naar de juiste werkgroep of persoon.

De Parochie HH. Paulus en Ludger heeft in Groenlo een algemeen secretariaat. Deze dient alleen ter ondersteuning van het pastoraal team, parochiebestuur en werkgroepen die actief zijn voor de hele Parochie HH. Paulus en Ludger.

Klik hier voor gegevens algemeen secretariaat  Parochie HH. Paulus en Ludger 


Parochiële Caritas Instelling ( PCI):

NL32 RABO 0336 1608 36 t.n.v. Parochiële Caritas Instelling.

Kerkbalans

IBAN: NL13 RABO.0105.5020.65

 

Aanleveren kopie voor contactblad "de Echo" bij:

Marion te Brinke, Westerhaar 10, 7156 JJ Beltrum.

  • In brievenbus, wel duidelijk vermelden: 'Kopie Echo'
  • Of per e-mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. s.v.p. in 'Word-document'

 


De Echo is het contactblad voor de geloofsgemeenschap Onze Lieve Vrouw Tenhemelopneming.

Het contactblad heeft een verschijn cyclus van 4 weken, op de vrijdag.

De abonnementskosten bedragen € 11.50 per jaar.

De Echo is hier tot een jaar terug, te bekijken op deze website.

Website: https://www.paulus-ludger.nl/ >>Dan klikken op plaatsnaam Beltrum

Aanleveren kopie voor kerkelijke vieringen, na telefonische afspraak bij:

Lucy Spekschoor, Kleine Haar 2,  7156 JK Beltrum.

U kunt haar elke werkdag bellen tussen 18.00 en 19.00 uur
op telefoonnummer: 0544 - 48 20 51.
E-mail:Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Aanleveren kopie voor overige drukwerk bij:

Secretariaat Locatie Beltrum
Achterom 2, 7156 ME Beltrum
  

 Pastorale zorg: 

Zijn er voorkomende gevallen waarbij voor u persoonlijk of voor uw directe omgeving pastorale zorg gewenst is,
neem dan contact op met een van de  pastores van de Parochie HH. Paulus en Ludger. 

Voor dringende pastorale zorg kunt u contact opnemen via telefoonnummer:
06 - 19 01 72 92.
 

Bij overlijden: Contact opnemen met:

  • uitvaartverzorging Ventura DELA Groenlo, tel. (0544) 46 15 15
  • GUV & Wekking Uitvaartverzorging Oost-Gelre e.o. tel. 0900 - 700 7000 (lokaal tarief)
  • Uitvaartverzorging Lichtenvoorde-Groenlo, tel. (0544) 37 85 74
  • Pauline van Veen | Uitvaartbegeleiding. 24/7 bereikbaar via tel: 06- 18 19 50 23.  of via mail <Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.>
  • of een uitvaartcentrum naar uw keuze.

Wij bevelen aan dit te blijven doen en niet zelf een pastor te gaan bellen.
Het uitvaartcentrum is op de hoogte van de gang van zaken aangaande de stappen die genomen moeten worden bij een overlijden.

 

Koster:

  

Henk Klein Gunnewiek

 Bij elke viering zorgt de koster en zijn assistenten voor het openen van de kerk, het inschakelen van de geluidsinstallatie en verlichting, het aansteken van de kaarsen, boekjes klaarleggen, klaarzetten van het liturgisch vaatwerk, het wisselen van de liturgische kleuren etc. En na de viering zorgt de koster ook weer voor het netjes achterlaten van de kerk. De koster draagt met vele anderen verantwoording voor dat bijhouden. De koster is wel de 'grootste' vrijwilliger van onze kerk.

 

 Locatieraad

 Voorzitter:   Harry Geverinck
 Secretaris:   Margriet Spexgoor
 Beheerscommisie/kassier   Marcel Helmers
 Gemeenschapsopbouw:    Ria Zieverink
 Bouwzaken / Gebouwen:   Henk te Bogt
 Diaconie:   Martin Bouwmeesters
 Catechese:   Jacqueliene Slütter
 Liturgie:   Lies Scharenborg
 Kerkhofcommissie:   Anton Helmers
 Notulist:   Martin Groot Severt